Ne hagyja, hogy kollégái órák hosszat csak dokumentáljanak, ajánlatot készítsenek, vagy papírokat keresgéljenek valódi pénztermelés helyett!

Persze, hogy nagyon fontos a dokumentáció, de a káosz ott kezdődik, hogy emberek vagyunk, véges idővel és kapacitással. És ha „kézzel” oldjuk meg a projektek dokumentálását, akkor gyakran előfordul, hogy…

  • A nagy sürgés-forgásban véletlenül hiányos árajánlat megy ki az ügyfélnek, amin bizony hatalmasat lehet bukni
  • Elfelejtődik a megrendelés visszaigazolása
  • Feledésbe merül a szerződés elkészítése, és máris nincs védve a cég a vitás ügyeknél
  • Órákig bújjuk a dossziékat egy-egy papírt keresve. Lehet, hogy el sem hinné, hogy kollégái mennyi időt kénytelenek eltölteni a dokumentumok keresésével igazi pénzkeresés helyett.
  • A sok ajánlatmódosításból nem tudjuk, melyik az utolsó verzió és iszonyú időveszteség, ha megpróbáljuk kibogozni.

A dokumentumok hiánya a legtöbb magyar vállalkozásnak hatalmas problémát jelent. Sürgős munkák során nincs idő elkészíteni minden egyes papírt, pedig egy elfelejtett szerződés milliós károkat is okozhat cégének.
Sok cégvezető csak az első üzleti pofon után jön rá, hogy az adminisztráció nem céltalan vesződés, hanem védi a céget.

Hogyan lesz sima ügy cégében a dokumentálás a Projekt modullal?

1. Ajánlatkészítés és minden dokumentum kevesebb idő alatt, mint egy kávéfőzés

Nem lesz többé gond a szóbeli megállapodásokból, mert a Projekt modullal az ajánlatkészítés nem tart tovább 3 percnél. Ha ez megvan, akkor az összes többi dokumentum, úgymint: megrendelés, visszaigazolás, vállalkozói szerződés, előleg bekérő és teljesítési igazolás egyetlen kattintással elkészíthető. Vagyis a Projekt modul használatával duplán profitálhat:

  • Minden szükséges dokumentum hiánytalanul, időben elkészül és mindig kéznél lesz
  • Az adminisztrációval töltött idő a tizedére csökken, így kollégái többet foglalkozhatnak bevételnöveléssel

2. Bármilyen dokumentum egy pillanat alatt Ön előtt van, akár egy tárgyalás közepén

A program minden dokumentumot egy közös mappába ment, így nem vesznek el adatok, nyomon követhetőek a változtatások és egyértelműek az elnevezések is. Meg fog szűnni az eddigi keresgélés, minden információt egy szempillantás alatt megtalál.
És ehhez nem kell az irodában ülnie, akár egy tárgyalás közepén, a világ másik végén is megnézheti ügyfele eddigi megrendeléseit.

3. Kiszűrheti a problémás ügyfeleket vagy a nem hatékony értékesítőit!

A Projekt modul rendelkezik egy könnyen kezelhető felülettel, ahol az árajánlat-módosításokat követheti nyomon. Vagyis látni fogja, melyik vevő alkudott az árból, rendelt többet, esetleg kért fizetési átütemezést. Ez sokat elárul megrendelőiről, illetve az árajánlatot adó kollégájáról is. Lehet, hogy szüksége lenne néhány tanácsra az ajánlatkészítéssel kapcsolatban?

4. Profi, egységes megjelenés az ügyfelek előtt

Nem elég, hogy a Projekt modullal minden ügyviteli dokumentum gyorsan és időben elkészül, ezek megjelenése is egységes lesz, az Ön cégének arculatához illeszkedő. Így nem fordulhat elő, hogy értékesítői különböző tartalmú vagy formátumú ajánlatot adnak, és biztos lehet abban, hogy minden egyes ajánlat olyan lesz, amilyennek Ön megálmodta.
Cégét sokkal profibbnak és megbízhatóbbnak fogják tartani a partnerei.

5. Átlátható, egyértelmű kimutatások a kifogástalan értékesítésért

A Projekt modul statisztikáinak segítségével azt is azonnal láthatja, mennyi kiadott árajánlata van, ebből mennyit fogadtak el, illetve mennyit utasítottak vissza. Vagyis könnyen ellenőrizheti, hogy jó-e az ajánlat, és az esetleges visszautasítás okára is hamar fény derül. Így a modul rávilágít az értékesítés hibáira és hiányosságaira, amit azonnal orvosolhat.

Milyen buktatókra számíthat, ha „kézzel” készíti ügyviteli dokumentumait?

  • Az ügyfél és a munka adatait újra és újra, minden egyes dokumentum készítésénél meg kell adnia. És ez nagyon sok idő, és legalább annyi hibázási lehetőség
  • A dokumentumok könnyen elvesznek, elkeverednek, a módosítások pedig nehezen követhetőek
  • Fennáll az esélye, hogy áll a munka, mert értékesítői a megszokott vállalási határidőt adják, holott lehet, hogy hamarabb is elkészíthető lenne egy-egy projekt
  • Egy nem várt adóellenőrzés felboríthatja cége életét, hiszen megy a kapkodás, hogy minden hiányzó dokumentumot elkészítsenek. Sok cég retteg is ettől.

Értékesítési hibák tehát kizárva – ez a lehetőség a Projekt modullal Ön előtt hever…

Talán nem is gondolná, de beszállítói ajánlatkérést és megrendelést is 1 kattintással készíthet. A program ráadásul nyilvántartja, hogy mennyiért vette termékeit, és az ajánlat készítése közben kiszámolja a várható nyereséget. Így biztosan nem fog áron alul értékesíteni, vagyis a bevétel garantált.

A Cégmenedzser projekt moduljával ügyvitele átláthatóbb és teljesen profi lesz.

Kérje a személyes konzultációnkat és megtudhatja, hogyan szabjuk cégére az egész Cégmenedzser programot! »

Partnereink:

 

Tetszik az oldal?
Akkor mielőtt elmész kérlek, nyomj egy Like-ot!